Boxspring van Wellness-Line


Boxspring met goede prijs/kwaliteits verhouding.

Als je echt een goede boxspring zoekt met een uiterst mooie prijs/kwaliteits verhouding, kom dan eens op een boxspring liggen van onze Wellness-Line collectie.

De boxsprings van Wellness-line rusten op een degelijk metalen frame, met daaronder zes massief houten pootjes. Op het frame is een stevige MDF bodemplaat gemonteerd en de ventilatiegaten garanderen een optimale luchtcirculatie. Het matras is opgebouwd uit een hoogwaardig meerzone pocketveringsinterieur, en afgedekt met een koudschuim toplaag. De boxsprings zijn afgewerkt met een dubbele stiknaad en voorzien van het Wellness–Line logo.

Stofzuigen onder het bed

De diverse verschillende hoofdborden van deze boxsprings zijn voorzien van deelbaar beslag en hierdoor zijn de bedden dus eenvoudig uit elkaar te draaien. Onzichtbaar, maar handig bij het opmaken van de bedden en het stofzuigen. De voetborden hebben een metalen insteekbeslag. Zowel het hoofd– als de voetborden worden aan het frame gemonteerd, en zijn eventueel ook later nog toe te voegen.

Twee uitvoeringen

Er bestaan twee uitvoeringen van deze boxspring. Ze hebben namelijk de 1000 serie, met een dikte van ca 20 cm (exclusief poten) en een 4000 serie.

Deze 4000 serie heeft een plint onder de boxspring waardoor het stalen frame niet meer zichtbaar is. De dikte is bij deze boxspring ca 24 cm.

Ook zijn beide serie’s te verkrijgen in een vlakke, of een compleet elektrisch verstelbare uitvoering. Deze laatste uitvoering is dan uitgevoerd met een draadloze handbediening.

Sfeerimpressie

Hieronder zie je een impressie van de verschillende mogelijkheden en modellen van deze boxspring collectie van Wellness-Line.

wellness-Line, De Beddenwinkel, axel, boxspring, mcs

Over De Beddenwinkel

Hallo, mijn naam is Michel van de Valk en ik ben de eigenaar van De Beddenwinkel in Geldrop. De Beddenwinkel bestaat al sinds 1997. Mijn passie ligt in het adviseren van klanten bij het zoeken van het juiste slaapysteem. Ik houd me onder andere bezig met ergonomisch ligcomfort, vooral bij specifieke lichamelijke klachten zoals lage rugklachten en schouder- en nekpijnen.
Dit bericht werd geplaatst in beddenwinkel, Boxspring en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Boxspring van Wellness-Line

  1. henk zegt:

    Geweldige aktie, afgezien van de oplossing.

  2. Marlie van Oijen zegt:

    Beste Michel,

    Ongeveer 9 jaar geleden hebben wij een boxspring van het merk Eastborn gekocht in uw winkel. Ik heb al enige jaren last van mijn rug als ik wakker wordt maar omdat we destijds zoveel geld voor het bed betaald hebben wilde we er niet aan denken om dit te vervangen. Omdat de last nu toch echt te erg wordt hebben we besloten om nieuwe matrassen te kopen. Echter bij het omdraaien van de matrassen valt het me telkens op dat de boxspring zelf ook niet meer in zon beste conditie lijkt ( de veren lijken helemaal doorgezakt). Omdat eigenlijk overal staat dat een boxspring van kwaliteit ongeveer een levensduur heeft van 20 jaar lijkt me dit nogal snel om te zeggen dat ook dit versleten is. Maar hoe kom ik erachter of de boxspring zelf ook zijn beste tijd gehad heeft?
    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Marlie van Oijen

    • Beste Marlie,

      Allereerst wil ik u bedanken voor uw reactie op onze website. Ook is het goed dat u aangeeft dat er mogenlijk een probleem is met de veerkracht van uw boxspring. Het is in de regel vaak zo, dat als we niets van onze klanten horen, we ook niet weten wanneer er zich een probleem voordoet. En als er een probleem is los ik het graag met u op.

      Zou u misschien een digitale foto van de boxspring kunnen maken, zodat ik een goed beeld krijg van het “doorgezakte” gedeelte?
      Misschien ook dat ik dan al snel wat kan zeggen over de situatie van de boxspring en anders kan ik altijd even bij u langs komen om de boxspring ter plaatse te beoordelen.

      Laat u het me maar even weten. U kunt me bereiken op 040-2860133 of stuur een e-mail naar info@debeddenwinkel.nl

      Met vriendelijke groet,

      Michel vd Valk
      De Beddenwinkel Geldrop

      • Marlie van Oijen zegt:

        Beste Michel,

        Bedankt voor uw snelle reactie. Ik neem zsm contact met u op.

        Met vriendelijke groet,

        Marlie van Oijen

Graag wil ik uw mening over dit onderwerp. Laat u een bericht achter.